مجموعه سیم و کابل گوراند شما را به خرید بهترین محصولات سیم و کابل برق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات کابل مفتول مسی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی مشخصات فنی کابل مسیمرجع فروش کابل مفتول مسی

کابل مفتول مسی یکی از کابل های کاربردی جهت ایجاد جریان الکتریکی است که به دلیل خصوصیات منحصر فرد کیفی و کمی و قیمت مناسبی که دارد میزان فروش و صادرات بالایی را در بازارهای داخلی و خارجی به خود اختصاص داده است، صادرات کابل مفتول مسی در بازارهای جهانی در حجم های بالایی صورت میگیرد که این عامل در افزایش سودآوری و ایجاد برند تجاری برای کشور صادر کننده از اهمیت بیشماری برخوردار می باشد.

صادرات کابل مفتول مسی

بررسی مشخصات فنی کابل مسی

بررسی مشخصات فنی کابل مسی مس یکی از فلزات هادی و رسانای جریان الکتریسیته است که در میان انواع فلزات به دلیل تولید بالاتر و قیمت مناسب تر و همچنین ویژگی های فنی و کیفی منحصر به فردی که در ادامه به بررسی آن میپردازیم از اهمیت استفاده بالایی در سیم کشی های برق برخوردار می باشد.

فلز مس در میان سایر فلزات رسانای دیگر از نظر خصوصیات فیزیکی و شیمیایی متمایزتر بوده و همچنین قیمت مناسب و مقرون به صرفه تر و کیفیت بهتری نیز دارد، اما در رابطه با مهمترین خصوصیات فنی این سیم ها و سایر دلایل محبوبیت بالای استفاده از آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این سیم ها از قابلیت انعطاف پذیری و شکل پذیری بالایی برخوردار هستند، بنابراین استفاده از آن جهت برق رسانی در محیط های با ابعاد بزرگ با کمترین خطر احتمالی اهمیت بسیار بالایی دارد.
  • سیم ها و مفتول های مسی از مقاومت الکتریکی بسیار کمی برخوردار هستند، لذا آسیب پذیری و قطعی بسیار کمتری داشته و هدایت الکتریکی بسیار بهتری نیز دارند.
  • این سیم ها از مقاومت بالایی در برابر عوامل خورندگی و اکسایش برخوردار بوده به همین دلیل طول عمر بالاتری دارند.

اما در مورد انواع کابل مفتول مسی، انواع این کابل ها از لحاظ سطح مقطع، وزن سیم و ولتاژ به انواع مختلفی طبقه بندی می شوند که هر کدام با توجه به مشخصات فنی خود کاربرد ویژه ای دارند.

مرجع فروش کابل مفتول مسی

مرجع فروش کابل مفتول مسی مرجع فروش کابل مفتول مسی یکی از مراکز معتبر و ایمنی است که انواع مفتول های مسی را در برندهای باکیفیت و معروف به صورت مستقیم و بدون واسطه با بهترین قیمت ممکن به مشتریان و خریداران عمده خود عرضه می نماید.

به طور کلی قیمت فروش انواع کابل مفتول مسی علاوه بر کیفیت و برند شرکت تولید کننده کالا و همچنین روش عرضه و فروشی که دارند به موارد دیگری چون سایز و ولتاژ سیم مفتول، سطح مقطع جریان، بازار عرضه و تقاضا و حجم سفارشات، نوسانات قیمت ارز و وضعیت بازار صادرات محصول بستگی دارد.

جهت دریافت اطلاع از قیمت فروش کابل مسی و راهنمایی بیشتر جهت تشخیص کابل مسی باکیفیت و اصل و همچنین خرید تضمینی محصول با قیمت استثنایی می توانید از طریق پشتیبانی همین مرجع فروش به صورت آنلاین یا تلفنی اقدام بفرمایید.

علیرضا سلیمانی گوراند

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علیرضا سلیمانی گوراند

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09214625926

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Alirezasoleimany90@gmail.com

مجموعه سیم و کابل گوراند شما را به خرید بهترین محصولات سیم و کابل برق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید